FANDOM

Saki Arima
Sickmom
有馬 早希
Arima Saki
Ogólne
 Płeć Kobieta
 Wiek Nieznany
 Status Nie żyje
 Rodzina Kousei Arima (syn)
Takahiko Arima (mąż)
 Zawód Nauczycielka
Pianistka
Seiyū

Mamiko Noto

Debiut
 Manga Rozdział 01: Monotonia
 Anime Odcinek 01: Monotonia/Kolor

Saki Arima jest matką Kousei'a Arimy. Była znaną w całym kraju pianistką, która uczyła syna gry i która miała wpływ na jego przyszłe życie oraz załamanie nerwowe.

WyglądEdytuj

Saki Arima pokazana jest zwykle jako chora, siedząca na wózku kobieta. was usually depicted sitting in a wheelchair. Ma krótkie, sięgające do ramion brązowe włosy i granatowe oczy. W niektórych odcinkach możemy zobaczyć ją z rurką z tlenem.

OsobowośćEdytuj

Mimo, że była bardzo surowa i bezlitosna względem Kousei'a, to zmarła myśląc o tym, jak ukochany syn sobie bez niej poradzi. We wspomnieniach Hiroko mamy okazję zauważyć, że tak naprawdę bardzo się o niego troszczyła i chciała, żeby jako pianista mógł na siebie zarobić.

HistoriaEdytuj

Saki była zarówno matką, jak i nauczycielką Kousei'a, która biła go nawet za najmniejszy błąd chcąc, żeby chłopiec grał idealnie. Na początku nie chciała robić z chłopca pianisty, jednak kiedy Hiroko zauważyła jego talent, a stan Saki zaczął się pogarszać, postanowiła nauczyć go wszystkiego i stworzyć z niego wspaniałego pianistę, by ten mógł w przyszłości utrzymać się z gry. Zmarła na krótko przed kwalifikacjami Kousei'a do jego pierwszego europejskiego konkursu. Często nawiedzała Arimę podczas gry na fortepianie, choć w końcu przyznał on sam przed sobą, że była ona dla niego tylko wymówką.

CytatyEdytuj

  • (Do Kousei'a) "To nie ma znaczenia, jeśli nie będziesz pierwszy."
  • (Do Kousei'a) "Fortepian to ty. Jeśli będziesz dotykał go z czułością, uśmiechnie się. Jeśli naciśniesz z siłą, rozwścieczysz go."

CiekawostkiEdytuj

Saki Arima
  • Początkowo nie mieliśmy okazji zobaczyć oczu Saki - było to podkreślenie jej osobowości jako głównej antagonistki serii. Zmienia się to dopiero w odcinku 12, gdy Kousei uświadamia sobie, że chory obraz jego matki to coś, co sam sobie wykreował w głowie.
Saki Arima "Fortepian to ty. Jeśli będziesz dotykał go z czułością, uśmiechnie się. Jeśli naciśniesz z siłą, rozwścieczysz go."
Ten artykuł to dopiero zalążek. Jeśli chcesz pomóc, dodaj coś od siebie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki