FANDOM

Ryota Watari
Ryota Watari.png
渡 亮太
Watari Ryota
Ogólne
 Płeć Mężczyzna
 Urodziny 14 kwiecień
 Wiek 14
 Status Żyje
 Zawód Uczeń
Zawodnik klubu piłkarskiego
Seiyū

Ryota Ōsaka

Debiut
 Manga Rozdział 01: Monotonia
 Anime Odcinek 01: Monotonia/Kolor

WyglądEdytuj

Ryota ma brązowe oczy i włosy, jest umięśniony i dobrze zbudowany. Przez dziewczęta uważany za wyjątkowo atrakcyjnego.

OsobowośćEdytuj

ImgChara4.jpg

Ryota jest beztroskim podrywaczem, który najbardziej lubi "słodkie dziewczyny". Nie potrafi jednak pozostać wierny jednej i nawet kiedy umawia się z Kaori, filtruje z innymi dziewczętami. Szybko zauważa uczucie Kousei'a, jednak nie zamierza odsunąć się w cień, tylko konkurować z przyjacielem o dziewczynę.

UmiejętnośćiEdytuj

Jest świetnym piłkarzem.

HistoriaEdytuj

Watari, Tsubaki i Kousei są przyjaciółmi z dzieciństwa. Często można było zobaczyć ich we trójkę, choć Ryota na pewno nie był z nimi tak blisko jak oni ze sobą nawzajem. Chodzą do jednego gimnazjum i wciąż trzymają się razem. To właśnie z nim chce umawiać się Kaori, a on jest nią zachwycony, bo jest dokładnie w jego typie. Watari szybko jednak odkrywa, że dziewczyna podoba się Arimie i mówi mu, że ma się nie poddawać jedynie przez wzgląd na niego, bo wszystko zależy od Kaori. Gdy dziewczyna trafia do szpitala, często ją odwiedza i namawia Kousei'a, żeby zrobił to samo.

CytatyEdytuj

  • (Do Kouseia) "Nie poddawaj się. W końcu wszystko zależy od dziewczyny, prawda?"

GaleriaEdytuj

Saki Arima.png "Fortepian to ty. Jeśli będziesz dotykał go z czułością, uśmiechnie się. Jeśli naciśniesz z siłą, rozwścieczysz go."
Ten artykuł to dopiero zalążek. Jeśli chcesz pomóc, dodaj coś od siebie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki