FANDOM

Emi Igawa
Emi Igawa.png
井川 絵見
Igawa Emi
Ogólne
 Płeć Kobieta
 Wiek 14
 Status Żyje
 Zawód Pianistka
Uczennica
Seiyū

Saori Hayami

Debiut
 Manga Rozdział 09: Kasety i księżyc
 Anime Odcinek 07: Szept cienia

WyglądEdytuj

"Piękna", "śliczna", "słodka" - właśnie takimi słowami publiczność zwykle opisuje występującą na scenie Emi. Jest szczupła i drobna, ma długie czarne włosy i duże, okrągłe, brązowe oczy.

OsobowośćEdytuj

ImgChara6.jpg

Wydaje się być zimna i zawsze opanowana, choć szybko okazuje się, że jej nastrój jest zmienny jak pogoda latem, szybko wpada w złość i najwyraźniej pała uczuciem do Kousei'a.

UmiejętnościEdytuj

Jedna z najlepszych w swoim wieku pianistów. Znana jest z przekazywania w swojej grze emocji, choć często sam fortepian przyprawia ją o lekkie uczucie dyskomfortu.

HistoriaEdytuj

Emi miała pięć lat, gdy po raz pierwszy usłyszała grę Kousei'a. Była tym wtedy tak poruszona, że aż się popłakała, po czym oznajmiła rodzicom, że też zostanie pianistką. W jednym z odcinków mamy okazję zobaczyć, jak ona i Takeshi narzekają na "bezuczuciowego" Arimę, z którym wciąż przegrywają. Widownia zauważa, że umiejętności tej dwójki znacznie przewyższały resztę uczestników co sprawia, że niepokonany Kousei wydaje się być jeszcze bardziej niesamowity. I podczas gdy Takeshi postrzega Arimę jako rywala, dzięki któremu może piąć się tak wysoko, to uczucia Emi są całkiem inne. Zapisała się na lekcję do Yuriko Ochiai z myślą, żeby grać tak czysto i poruszająco jak chłopak, jednak teraz jest zawiedziona jego nudną grą i szuka "prawdziwego" Kousei'a.

GaleriaEdytuj

CytatyEdytuj

OdniesieniaEdytuj

Saki Arima.png "Fortepian to ty. Jeśli będziesz dotykał go z czułością, uśmiechnie się. Jeśli naciśniesz z siłą, rozwścieczysz go."
Ten artykuł to dopiero zalążek. Jeśli chcesz pomóc, dodaj coś od siebie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki